• Pytania

Najczęściej zadawane pytania przez naszych klientów:


Czy można zwrócić lub wymienić towar?

Każdy Klient naszego sklepu online ma prawo bez podania przyczyny zwrócić lub wymienić towar (w stanie niezmienionym) w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

Czy można odebrać towar osobiście?

Istnieje taka możliwość, jednak tylko wtedy, gdy dany produkt znajduje się w naszym magazynie. Aby uzyskać szczegółowe informacje na ten temat należy skontaktować się z obsługą Klienta pod adresem e-mail: sklep@sss.rybnik.pl

Czy można złożyć zamówienie telefonicznie?

Oczywiście! Aby dokonać zamówienia tym sposobem prosimy o kontakt z nami pod numerem telefonu 787321414.

Czy można zapłacić przy odbiorze?

Tak, istnieje możliwość opłaty za towar przy jego odbiorze. Jeśli i Ty chcesz z tego skorzystać musisz przy składaniu zamówienia wybrać opcję przesyłki za pobraniem.

Kiedy moje zamówienie będzie wysłane?

Dokładamy wszelkich starań, aby towary wysyłane były na bieżąco. Przybliżony czas oczekiwania na wysyłkę jest określony przy każdym produkcie dostępnym w naszym sklepie, natomiast czas wysyłki jest różny w zależności od wybranej opcji dostawy.